czwartek, 11 sierpnia 2016

Informacja

Przepraszam, że dopiero teraz to piszę. Kilka osób zdawało się być zaniepokojonych moją przedłużającą się nieobecnością. Chciałabym wszystkich uspokoić. Żyję i mam się dobrze. Po prostu w tym miesiącu jestem prawie cały czas poza domem i nie mam czasu na pisanie rozdziałów i czytanie opowiadań. Nadrobię po powrocie. W sobotę ponownie wyjeżdżam. Spróbuję dokończyć przed tym rozdział i go wstawić, ale nie wiem, czy się uda. Nawet jeśli, to z pewnością będzie on krótszy.
Pozdrawiam,
Mentrix

2 komentarze:

  1. Mentrix!
    Nie wiem, czy czytasz ten komentarz, ale postanowiłam zaryzykować i zostawić ślad dla potomnych.
    Więc, skoro przeczytałam wszystkie zaległe rozdziały z Twojego bloga o zwiadowcach, mogę zająć zaległymi rozdziałami na tym blogu. Tym bardziej, że na maksa wkręciłam się w książki Riordana, za którego sprawą, jak podejrzewam, zrodził się u Ciebie pomysł na tego bloga.
    Ile jeszcze blogów zamierzasz prowadzić? Bo mój zapas czasu zdecydowanie zmalał, na Klucz Do Wszechświata też zamierzam kiedyś zajrzeć, mimo Twoich, jakże dokładnych, spoilerów.
    Pozdrawiam!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej szczegółów tutaj:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/08/lba-4.html
    Odpowiadaj :D.
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń

Mia Land of Grafic